ZAKRES USŁUG
-
KSIĘGI HANDLOWE
- bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych;
- sporządzanie deklaracji i rozliczeń w zakresie podatku dochodowego (CIT) oraz podatku od towarów i usług (VAT);
- prowadzenie ewidencji środków trwałych, wraz z miesięcznym naliczaniem amortyzacji;
- rozliczanie pobranych zaliczek;
- sporządzanie bilansów, rachunków wyników;
- sporządzanie bilansów, rachunków wyników;
- przygotowywanie niezbędnych zestawień, pomocnych w zarządzaniu jednostką dla Zarządu, Rady Nadzorczej itp.;
- monitorowanie rozrachunków.
-
KSIĘGA PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW
- ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych;
- prowadzenie rejestrów VAT oraz sporządzanie niezbędnych wydruków;
- prowadzenie rejestru środków trwałych i naliczanie amortyzacji;
- prowadzenie ewidencji wyposażenia;
- wyliczanie należnych podatków (PIT, VAT);
- składanie deklaracji i zeznań podatkowych właściwemu dla Klienta organowi podatkowemu;
- przechowywanie ksiąg rachunkowych i dokumentów związanych z ich prowadzeniem przez okres danego roku obrachunkowego;
- załatwianie spraw wynikających z zobowiązujących przepisów w zakresie ubezpieczeń społecznych.
-
KADRY I PŁACE
- umowy o pracę, umowy zlecenia, umowy o dzieło;
- zgłoszenia i wyrejestrowania z zus pracowników, członków rodzin;
- sporządzanie list płac, rachunków do umów cywilnoprawnych;
- miesięczne rozliczenia podatku dochodowego, deklaracji zus;
- roczne deklaracje pracowników;
- prowadzenie akt osobowych;
- różne ewidencje w zależności od potrzeb;
W trakcie współpracy, na podstawie pełnomocnictwa będę Państwa przedstawicielem podczas kontroli podatkowej.